درد دل

+ اگر گریــه نمیکنـــم فکــر نکن از سنگـــــم !
مــن مـــــرد هستم ...
تنهـایی قـدم زدنم از گریـه کردنـ دردنـاکــــ تـــر استـــ...

بالاتر از سیا هی هم “رنگ” هست … مثل رنگ این روزهای من !

گاهی اوقات دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم ؛

شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را لحظه شماری میکردند !

ساکت نیستم لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

+   بگذار آنچه از دست رفتنیست از دست برود!!!
من آنچه را میخواهم که به رنگ التماس آلوده نباشد!!!!

+   گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب،
ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

Bahar
ساعت12:25---20 دی 1393
بدنگوییم به مهتاب اگرتب داریم
پاسخ: مرسی از حضورت


Bahar
ساعت11:28---15 دی 1393
گاهی باید کسانی را از گذشته ی مان فراموش کنیم به یک دلیل ساده:آنها به آینده مان تعلق ندارند

شیما
ساعت23:20---8 آذر 1393

سعی نکن متفاوت باشی!
فقط "خوب باش"
خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...


saeedsingle
ساعت19:47---5 آذر 1393
در دلم آرزوی آمدنت می میرد،
رفته ای اینک، امّا، آیا بــــــاز می گردی؟!
چه تمنای محالی دارم ....
خنده ام می گیرد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ 4 / 9 / 1393برچسب:, ساعت 23:59 توسط پسرک تنها